Dospělý

Kruhový trénink

Kruhový trénink je vysokointenzivní intvervalové cvičení, při kterém se na 10-15 stanovštích procvičí celé tělo. Základní interval je 40 sekund, po kterých následuje krátká, standardně 20 vteřinová, pauza na přesun na další stanoviště. Za 1 trénink se 1 „kruháč“ projede 3-4x. Cviky na stanovištích jsou voleny tak, aby se po sobe vždy procvičovala jiná partie.

 

Bosu

BOSU ® je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Základem cvičení BOSU ® je speciálně vyvinutá nafukovací kopule BOSU Balance Trainer

 

Power joga

Power jóga nemá přesně daný systém cviků, jak by měly jít po sobě. Vše záleží na cvičiteli, jak bude hodina náročná, a jak bude celkově probíhat. Lekce střídají cviky ve stoje i na zemi. Pozice, při nichž jsme na zemi, posilují páteř, protahují spodní část zad a posilují stabilitu horní části těla. Cviky ve stoje se soustřeďují na svaly na nohou, uvolňují pánev a spodní část zad. Celkově vedou ke zlepšení krevního oběhu a dýchání.

 

Step Aerobic

Step Aerobic je jednou z forem aerobiku, jehož specialita je v tom, že během cvičení využíváte zvýšený stupínek. Má tak velmi pozitivní vliv na tvarování svalů nohou ale i ostatních partií.

 

Zumba

Zumba je taneční fitness program, který vytvořil kolumbijský fitness trenér a choreograf Alberto „Beto“ Perez. Zumba představuje aerobní trénink – jedná se o formu intervalového tréninku, využívá se pojmenování (intermittent training) – „přerušovaný trénink“. Střídají se pomalé a rychlé skladby.

 

TRX – Body

Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách.Cvičení na závěsném systému TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

Cvičení pro seniory

Pravidelné cvičení v jakémkoliv věku má pozitivní vliv na krevní tlak, snižuje riziko kardiovaskulárních chorob, zlepšuje fyzickou kondici a napomáhá snižovat tuky a cukry v krvi. Cvičením chráníte navíc i své kosti, snižujete riziko úrazů a snížené hybnosti z důvodu artritidy. Cvičení podporuje peristaltiku střev, snižuje riziku vzniku rakoviny, obezity, zlepšuje spaní, snižuje vyčerpání, podporuje myšlení a podporuje dobrou náladu.

 

 

 

Rozvrh

Přijít na jakoukoli hodinu můžete, bez předchozí rezervace.

Přihlášení do rozvrhu a prohlídnutí si profilů trenérů můžete přes online rezervace. Tam  jsou všechny informace ohledně reservace na jednotlivé hodiny. Reservovat se můžete, pouze pokud jste členy clubu a rezervace proběhla v klubu.

  10:00 – 11:00 17:30 – 18:30 18:45 – 19:45
Pondělí     TRX – BODY
      Power Jóga
Úterý   Step Aerobic Kruháč
       
Středa     Power Jóga
      Bosu
Čtvrtek Senioři Step Aerobic Kruháč
       
Pátek      
       
Sobota      
       
Neděle   Tabata Power Jóga